Wednesday, May 23, 2012

Saage tuttavaks - Nastja, väike kass suure südamega

Tere kõigile, minu nimi on Nastja. Oeh, pean teile ausalt tunnistama, et ma natuke pabistan. On ju ikkagi esimene kord, kui ma teile kirjutan... Ma väga loodan, et te leiate natuke aega, et minu lugu lõpuni lugeda
On juba teine kord, kui ma endale uut omanikku otsin. Kolm aastat tagasi tõid mind tänavalt tuppa Kasside Turvakodu lahked inimesed ja seejärel nautisin mesimagusat elu oma uue eaka perenaise juures. Tema, minu suureks kurvastuseks, lahkus aga siit ilmast paar kuud tagasi. Sellest alates elan ma ühes kenas hoiukodus ja ootan kannatlikult oma uut päriskodu lahkete inimestega.
Eks ma räägin teile nüüd natuke rohkem iseendast. Ma olen pisikene emane kassipreili, kellel vanust umbes kolm aastat. Ja pisikene olen ma tõesti: nina on pisike, käpad on pisikesed, saba on pisike. Mu hoiukodu perenaine ikka vahel võrdleb mind perekassiga ja temast ma olen poole väiksem. Karv on mul kohev ja must, aluskarv on natuke pruunikas. Preilid küll sellistest asjadest ei räägi, aga eks ma teile siis vaikselt sosistan, et ma olen ka steriliseeritud ja kasutan väga eeskujulikult liivakasti.
Vaatamata sellele, et ma oma mõõtudelt väike olen, on mul suuuuuur iseloom! Hoiukodus öeldakse mulle ikka, et ma olen väike kass suure südamega. Ma ise ei oska oma iseloomu kohta nii palju öelda (ega ennast kiita ju ka ei taha) ja seega ma küsisin natuke hoiukodu pererahva abi, et mis nemad minust arvavad. Sain ma siis järgneva loetelu: “Nastja on ääretult kannatlik, rahulik ja rõõmsameelne kass. Talle meeldib väikeste pallide ja hiirtega mängida. Ja kui mõne kuivanud lillelehe kuskilt leiab, siis läheb see ka käiku. Tema teine lemmikmäng on peitus! Ta peidab ennast vannitoas dušikardina taha, siis hüppab järsku välja ja viskub oma hiirte peale. Nastja on ka tõeline sülekass ja väga paimaias. Õhtul töölt tulijaid tervitab alati uksel ja ootab, et saaks koha süles sisse võtta ja nurruma hakata. Ta on kiire kohanemisvõimega ja inimesi ei karda. “
Eks ma natuke punastasin ka, kui pererahvas minust nii hästi rääkis! Ega ma väga palju enda kohta juurde oska enam öeldagi. Võib-olla veel natuke mu igapäevaste harjumuste kohta. Mulle väga, kohe väga-väga meeldib pehmetes kohtades magamine. Peale seda kui pererahvas on tööle läinud, siis ma vaheldumisi istun aknalaua peal ja vaatan, mis naabrikoer teeb ning pikutan suures voodis teki peal. Ma eelistan olla tubane kiisu, nagu ma seda oma terve elu olnud olen. Mulle ka väga meeldivad lapsed ning arvan, et sobin kokku ka teiste kassidega (loomulikult juhul, kui mina ka neile meeldin).
Loodan, et minu väike kiri aitas teil natuke paremini mind tundma õppida. Ja mul oleks suur rõõm, kui keegi teist tahaks minuga päriselt tutvuda ja võib-olla isegi OMA kassiks võtta.















Nurrulöömiseni,
Teie Nastja

No comments:

Post a Comment